مدیرعامل آبفا شهری استان کرمانشاه از شکستگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: اکنون بخشی از آب شرب سرپلذهاب وصل شده است.
کد خبر: ۵۲۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 13 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،علیرضا تخت شاهی ، از تشکیل جلسه ستاد بحران در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بلافاصله پس از زلزله خبر داد  و گفت: بدنبال وقوع زلزله دراستان کرمانشاه، متاسفانه بدلیل قطع برق در برخی از تاسیسات در شهرستانهای استان اختلال در توزیع آب و بدنبال آن قطعی آب صورت گرفته است.

وی گفت: شهرستانهای تازه آباد، سرپل ذهاب ، قصرشیرین و گیلانغرب از شدت بیشتری برخوردار بود و در این شهرستانها علاوه بر قطع برق، شکستگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال نیز ایجاد شده است.

مدیرعامل آبفا شهری استان  اظهار داشت: در اثروقوع زلزله و فعل و انفعالات ناشی از این پدیده در منابع تامین آب در شهرهای هرسین ،سرپل ذهاب و گیلانغرب  با کدورت آب در مواجه شده ایم .

تخت شاهی خاطر نشان کرد:  با پیگیریهای انجام شده از استانهای سراسر کشور درخواست کمک برای  ارسال تانکر سیار و ژنراتور برق شده است، که امیدواریم با حضور بموقع این تانکرها و ژنراتورهای برق بتوانیم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام کنیم.

مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تمام توان خود برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید و سعی و تلاش دارد با توان مدیریتی و کارتیمی مشکل را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برساند.

وی از وصل آب برخی از مناطق شهر سرپلذهاب خبر داد و گفت: تلاش برای آب رسانی به سایر مناطق نیزادامه دارد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار