مرثیه کوچ به یاد قربانیان زلزله ی استان کرمانشاه توسط انجمن های ادبی فردا و غزل با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادب در نمایشگاه کتاب در پارک شاهد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 14 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ دراین نشست حجت الاسلام و المسلمین رحیم جعفری مدیر کل، محمدی سرپرست معاونت مطبوعاتی و دکتر تمری رئیس حوزه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از شاعران و دوستداران شعر و ادب  استان حضور داشتند.

در این مرثیه سرایی شاعران نامی استان از جمله محمد داوری، محسن حسین خانی، 
محمود امینی، فریدون نادی، زینب اکبری ، منیره عزتی، سهیلا کاکایی، آرش آذرپیک به ترتیب اشعاری را برای همدردی با زلزله فاجعه بار و غم انگیز استان سرودند.

در ادامه این نشست مدیرکل ارشاد با عرض تسلیت زلزله اخیر، از اصحاب فرهنگ و هنر به خاطر کمک، حمایت و حضور فعال در مراکز حادثه دیده تشکر و قدردانی کردند.

ایشان در پایان، بلایا و حوادث طبیعی از جمله زلزله اخیر را دریافت این پیام دانست که فرای باور و تصور ما قدرت خداوند متعال قرار دارد و علم و توان ما در این دنیا برای شناخت و فهم بلایای طبیعی بسیار محدود است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار