استاندار کرمانشاه گفت:ایرانیان یکپارچه به کمک زلزله زدگان آمده اندوبانك ها زلزله زدگان را گرفتار بروكراسي اداري نكنند.
کد خبر: ۵۲۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 16 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه،مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز پنجشنبه در ديدار با مهندس محمد ناصر نيكبخت استاندار همدان و هيئت همراه  ا فزود:همه ایرانيان یکپارچه به کمک زلزله زدگان کرمانشاهی آمده اند و این نشان از همت والا و نوع دوستی مردم شریف ایران دارد.

وی خاطر نشان کرد:اين حس نوع دوستي يك برگ برنده و سرمايه اي بزرگ براي كشور در لحظات بحراني است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد:فضای مجازی حسن هاي بسيار زيادي در فاجعه اخير داشته و توانسته بسياري از كاستي ها در زمينه ساخت و سازهاي غيراستاندارد برخي اماكن مانند مسكن مهر و بيمارستان ها را به خوبي به تصوير بكشد. همچنين اشكالاتي كه در نحوه توزيع اقلام و يا كمك ها بوده است را نمایانده است.

بازوند اظهار داشت:بيمارستان ها در شرايط بحرانی مانند زلزله بايد اماكن امني براي خدمات رساني پزشكي باشند ولي متأسفانه بيمارستان های اسلام آباد و سرپل ذهاب در این حادثه تخريب شدند.

وی افزود:با وصل شدن آب و برق زندگي در شهر سرپل ذهاب كم كم به روال عادي بازمي گردد و مغازه هاي شهر شب ها تا ديروقت باز هستند.

به گفته استاندار کرمانشاه:بر اساس تجربه هاي قبلي اسکان موقت در همان خانه هاي مردم داير شد تا آن ها در كنار اموال خود باشند. با اینکار در واقع اسكان موقت را به اسكان دايم گره زده ايم كه اين تدبير مورد تاييد رييس جمهور محترم هم قرار گرفت.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار