حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اعلام خبر فوت بیش از ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد در زلزله اخیر از آغاز روند پرداخت خسارت به تمامی مددجویان زلزله‌زده در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 16 November 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزار تابناک افزود:همکاران ما بلافاصله پس از این حادثه و با دستور ریاست کمیته امداد وارد عمل شده و ستاد بحران متشکل از تمام ادارات کمیته استان برای امداد‌رسانی به 6 شهرستان آسیب‌دیده تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال اقدامات انجام شده در سراسر کشور و شهرهای کرمانشاه تاکنون بیش از 100 محموله بزرگ کمک‌های مردمی در مناطق زلزله‌زده توزیع شده است و ستادهای شهرستانی و استانی در سراسر کشور فعالند تا کمک‌های استان‌های دیگر را به مناطق زلزله‌زده اعزام کند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد:در حال حاضر علاوه بر کمک‌های نقدی مردمی اعتبار ویژه‌ای نیز رئیس کمیته امداد برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته است.

خدرویسی اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین نیاز مردم زلزله‌زده در این منطقه چادر و اقلام خوراکی است و همکاران ما در استان‌های کردستان، ایلام، همدان، لرستان، تهران، البرز و دیگر استان‌های کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق زلزله‌زده هستند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار