یاور محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقرو کلیایی گفت:علاوه بر ادارات، تعداد 13 پایگاه ثابت و سیاردر قالب چادرهای هلال احمرو کمیته امداد امام(ره) در شهر و روستا، کمکهای مردمی را برای شهرستانهای زلزله زده جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۵۲۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 16 November 2017
یاور محمدی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری تابناک افزود: مردم نوع دوست این شهرستان به صورت خود جوش تا کنون تعداد 4 هزارو550 تخته پتو، 37 هزار بطری آب معدنی، 48 هزارو 100 عدد انواع کنسرو، مربا و عسل، 4 هزار کیلو خرما و کشمش، 110هزار قرص نان، یک هزارو 6 هزار کیلوگرم برنج، 2 هزارو 500 کیلو انواع روغن، 7 هزارو 500 قوطی شیر استریلیزه، هزارو 300 کیلوگرم قندو شکر، هزارو 200 کیلوگرم عدس و نخود، 165 تخته فرش 12 و 9 متری، 2 هزارو 100 بسته ماکارونی، 330 شعله وسایل گرمایشی و پخت و پز برقی و گازی، بیش از 10 هزار قطعه انواع لباس کردند.

و ی خاطرنشاون کرد:اهدا  11 هزارو 700 کیلو گرم میوه و سیب زمینی، 17 هزارو 700 مورد شامل بسته های بهداشتی شیر خشک و مایحتاج کودکان، 16 هزارو 200 عدد کیک و بسکویت، 103 تخته چادر و دیگر اقلام و مایحتاج مردم شامل کیسه خواب، زیر انداز،موکت، پشتی و متکا، کمپوت و ابمیوه و رب گوجه فرنگی،کبریت، نوشابه و دلستر، گردو و... را به پایگاههای امدادی هلال احمرو کمیته امداد امام(ره) تحویل داده اند و بخشی از کمکها نیز به صورت مستقل بارگیری شده و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

محمدی با قدردانی ازاحساس مسئولیت و مشارکت بی سابقه مردم در کمک به هموطنان آسیب دیده بیان داشت:اقلامی که از طریق دیگر ادارات و ارگانها شامل بهزیستی، سپاه و بسیج،آموزش و پرورش و فرهنگیان، موکب شهدای شهرستان سنقر، بنیاد شهید و امور ایثار گران و خانواده های معظم شهدا و ایثا رگران،اداره غله و اتحادیه نانوایان،شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، اوقاف، دیگرنهادها و خیرین و روستائیان جمع آوری و در برخی موارد به صورت مستقل ارسال شده است نیز شامل آمار کمکهای ذکر شده می باشد.

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: علاوه بر کمکهای مردمی از محل ظرفیت انبار هلال احمر این شهرستان نیز تعداد یک هزارو 500 دستگاه چادر، 3 هزار تخته پتو، 400 تخته موکت، 7 هزار بطری آب معدنی، 12 هزار انواع کنسرو در قالب تعداد 6 دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار