مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه اقلام اساسی مانند آب و غذا به اندازه کافی در مناطق زلزله زده وجود دارد، گفت: اکنون تنها چیزی که به شدت به آن نیاز داریم نایلون برای روی چادرها است.
کد خبر: ۵۲۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 16 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، رضا محمودیان ، با اشاره به کمک‌های خوبی که به مناطق زلزله زده خصوصا از سوی مردم ارسال شده، عنوان کرد: خوشبختانه به میزان کافی آب و غذا به این مناطق رفته و دیگر کمبودی در این خصوص به وجود ندارد.

وی مهمترین نیاز کنونی مناطق زلزله زده را نایلون برای روی چادرها دانست و افزود: با توجه به احتمال بارندگی در این مناطق نیاز داریم نایلون روی چادرها کشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه وسایل گرمایشی، چراغ زنبوری، والر و ... را نیز از دیگر نیازهای فعلی مردم مناطق زلزله زده اعلام کرد.

محمودیان در خصوص تامین چادر برای زلزله زدگان نیز تاکید کرد: تاکنون 28 هزار تخته چادر بین مردم توزیع شده است.

به گفته این مسئول، به زودی سه هزار تخته چادر دیگر برای سرپل ذهاب، دو هزار تخته برای ثلاث باباجانی، هزار تخته برای قصرشیرین و هزار تخته نیز برای گیلانغرب ارسال خواهد شد 

تا مردم دیگر مشکلی برای چادر نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای بازدیداز گیلانغرب و برگزاری جلسه مدیریت بحران به این شهرستان می‌رویم و فردا نیز به ازگله خواهیم رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در ادامه به انجام آواربرداری در همه نقاط زلزله زده اشاره کرد و ادامه داد: اکنون در همه نقاط آب و برق برقرار است، البته نواقصی هم وجود دارد که به زودی رفع خواهد شد.

محمودیان با بیان اینکه کمک‌ها را فقط به چهار شهرستان‌ اصلی زلزله زده محدود نکردیم، تصریح کرد: تمام مناطقی که از زلزله آسیب دیدند تحت پوشش کمک قرار گرفتند.

وی در پایان تعداد کشته شدگان زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه را نیز 480 نفر اعلام کرد و یادآور شد: ممکن است به دلیل فوت برخی از مصدومین به تعداد کشته شدگان اضافه شود. 

.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار