مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب امسال به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۲۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 18 November 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مدیر روابط عمومی اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه طی گزارش مختصری، چگونگی روند نمایشگاه را ارائه داد.

وی با اظهار خرسندی از برگزاری نمایشگاه­های کتاب در کرمانشاه اظهار داشت: از آنجا که هر ساله ناشران زیادی برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه ثبت نام می کنند و در سال های پیشین هم شاهد استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه های کتاب استان  بودیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برآن شد تا علیرغم کمبود اعتبارات فرهنگی، با همدلی و تلاش کارکنان خود سیزدهمین نمایشگاه کتاب را برگزار نماید.
 
وی در خصوص نحوه اطلاع رسانی گفت: تبلیغ و اطلاع رسانی از طریق رادیو و تلویزیون با پخش تیزر و خبر، تبلیغات محیطی (نصب پلاکارد، بنر، کارتن پلاست، پوستر، ارسال پیامک و...)، درج اخبار در خبرگزاری­ ها و جراید استان به نحوه شایسته ای صورت گرفت. 

مدیر روابط عمومی در ادامه گفت: توزیع بن به صورت  ٢٠ درصد تخفیف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ١٠ درصد تخفیف ناشران، هماهنگی با بانک شهر برای نصب کارتخوان ها، انجام امور حقوقی و انعقاد قراداد با موسسات طرف قراداد نمایشگاه کتاب، راه اندازی سیستم اینترنت پرسرعت ویژه خبرنگاران ، تجهیز حوزه مدیریت نمایشگاه، ارائه خدمات غرفه های جنبی، ساماندهی تخلیه کتب نمایشگاه، هماهنگی سرویس ایاب و ذهاب ناشران، قراداد بیمه، تجهیز غرفه برنامه های جنبی  و ... از جمله کارهایی بود که جهت هرچه بهتر برگزار نمودن نمایشگاه صورت گرفت.

قبادپور گفت: نقش و تاثیر کتاب و کتابخوانی بر هیچ کس پوشیده نیست و ما مفتخریم که در راه رسالت خود قدم بر میداریم و امیدوارم کرمانشاه شاهد روزهای پربارتری در همه زمینه ها باشد.

مدیر روابط عمومی در پایان از همکاری و تلاش همیشگی تمامی عزیزان عرصه خبر و اطلاع رسانی در مرکز صدا و سیما، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه استان که در طول برگزاری نمایشگاه همکاری صمیمانه ای با این روابط عمومی داشتند، تقدیر و تشکر نمود 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار