رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یک اتاق 12 متری و سرویس بهداشتی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه احداث و در فرصت بعدی مسکن آنان توسعه داده می‌شود که با همکاری بسیج سازندگی برای سرعت در ساخت مسکن دائم اقدام شود.
کد خبر: ۵۲۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 20 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی‌رضا تابش ، اظهار داشت: هیچ‌کس اگر تشکیل پرونده بدهد، بدون امکانات نمی‌ماند و زلزله‌زدگانی که تشکیل پرونده بدهند نیز امکانات در اختیارش قرار داده می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: ارزیابی‌ها از میزان خسارت در مناطق زلزله‌زده انجام و به پایان رسیده است و در 2 روز آینده کار بازسازی و نوسازی منازل این مناطق آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم با صبوری ما را در انجام وظایفمان یاری کنند، گفت: حدود 400 واحد مسکونی در شهر ازگله شهرستان ثلاث‌باباجانی از 30 تا 100 درصد دچار خسارت شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان متولی آمادگی برای ساخت و بازسازی این منازل را دارد.

تابش افزود: تامین اعتبار شده به استان‌ها ابلاغ می‌شود و نحوه ورود از اسکان موقت به اسکان دائم و یا اسکان اجاره‌ای داریم، کسانی که مایل به اسکان در مسکن اجاره‌ای باشند نیز هزینه اجاره تقبل می‌شود.

به گفته این مسوول، در داخل سر پناه زلزله‌زده یک اتاق 12 متری و سرویس بهداشتی احداث و در فرصت بعدی مسکن آنان توسعه داده می‌شود که با همکاری بسیج سازندگی توافق شده برای سرعت در ساخت مسکن دائم اقدام شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای روستائیان 12 میلیون تومان وام کم‌بهره، پنج میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است و برای شهرهای زلزله‌زده 30 میلیون تومان وام کم‌بهره و 6 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌شود و 2 میلیون تومان بلاعوض برای وسایل منزل و 10 میلیون تومان وام کم‌بهره برای خرید وسایل منزل به زلزله‌زدگان پرداخت می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار