مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تامین برق پنج هزار چادر زلزله زدگان استان خبر داد و گفت: روستایی نداریم که هنوز برق آن وصل نشده باشد.
کد خبر: ۵۲۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 20 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیمراد مرادی مجد ، اظهار کرد: برق تمام مناطق شهری و روستاهای استان که به دلیل زلزله آسیب دیده بود وصل شده و در این مناطقخاموشی نداریم.

وی ادامه داد: در برخی از نقاط که عملیات آواربرداری و خاکبرداری انجام می‌شود ممکن است برخوردی با سیم‌های برق پیش بیاید و باعث قطعی شود که نیروهای ما در آن مناطق حضور دارند و در اسرع وقت مشکل را حل می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برق خانه‌هایی که تخریب شده‌ به دلیل جلوگیری از وقوع حادثه قطع شده، عنوان کرد: هر زمان که مردم نیاز به برق داشته باشند و به ما مراجعه کنند، برق داخل منازل آنها نیز با کمک همکاران ما وصل خواهد شد.

مجد با اشاره به به اینکه تامین برق برای چادرها بر عهده هلال احمر است، خاطرنشان کرد: ما در این بخش هم ورود کردیم و تاکنون تامین برق تا ورودی حدود پنج هزار چادر در مناطق زلزله زده انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد چادرهای برق دار به تدریج افزایش می یابد، عنوان کرد: البته در مناطقی که چادرها پراکندگی دارند نمی‌توانیم تامین برق مناسبی داشته باشیم و بیشتر برق رسانی به چادرهایی انجام می‌شود که به صورت تجمعی برپا شده است.

مجد از پای کار بودن حدود 300 نیروی شرکت توزیع برق در مناطق زلزله زده خبر داد که 100 نیرو از خود استان کرمانشاه و 200 نیرو از همکاران استان‌های دیگر هستند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار