سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از پایش مجدد مناطق زلزله زده این شهرستان برای دفن کامل لاشه های تلف شده خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 21 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، دکتر یاسر علیزاده سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکیپ های دامپزشکی کماکان در مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی حضور دارند، اظهار داشت: پس از پاکسازی کامل روستاهای زلزله زده این شهرستان از وجود لاشه دام های تلف شده، مجددا کار پایش مناطق را از سر گرفته ایم.

وی بیان داشت: 10 اکیپ دامپزشکی در این مناطق فعال هستند که مجهز به انواع داروهای دامی و موتورهای سم پاش برای ضدعفونی روستاهای دارای دام های تلف شده هستند.

این مقام مسئول با اشاره به رایگان بودن ویزیت و درمان دام های مصدوم و بیمار این منطقه خاطرنشان کرد: کار پاکسازی روستاها به طور کامل به اتمام رسیده هرچند ممکن است که دامی بر اثر مصدومیت بعد از مراجعه اکیپ ها تلف شده باشند و یا احیانا در برخی جاها زیر آوار جا مانده باشند این مناطق پایش مجدد می شوند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از اهالی این مناطق و امدادرسانان نیز خواست تا در صوت مشاهده دام های مصدوم و یا تلف شده حتما موارد را از طریق سامانه تلفنی 1512 و پیامکی 100010001512 به کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به درمان و یا دفن آنها اقدام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار