امام جمعه شهر نودشه نقطه آغازین ایجاد عشق و علاقه به کتاب و کتاب خوانی را خانواده دانست.
کد خبر: ۵۲۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 21 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک:زنگ کتاب و کتاب خوانی با شعار آینده ای روشن با خانواده کتاب خوان در محل دبستان سمیه با حضور امام جمعه شهر نودشه، بخشدار، رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود،فرمانده بسیج سپاه نوسود و نودشه و مسئولین بخش ادارات برگزار گردید.

حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه شهر نودشه ضمن تبریک ماه ربیع الاول، هفته بسیج و عرض تسلیت به مناسبت حادثه دلخراش زلزله استان کرمانشاه و ابراز همدردی با خانواده های داغ دار با استفاده به آیات قرآنی و احادیث نبوی در سخنانی اهمیت کتاب و ضرورت ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه توصیه وتاکید کرد.

وی نقطه آغازین ایجاد عشق و علاقه به کتاب و کتاب خوانی را خانواده دانست و در ادامه از مشکلات و کاستی های جامعه امروزی را گریز از کتاب و پایین بودن سطح مطالعه و پژوهش دانست.

امام جمعه نودشه یکی از معیارهای توسعه یافتگی جامعه را توجه به مطالع برشمرد و توجه به این مهم در مدارس توصیه و تاکید کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود نیز در سخنانی از کتاب به عنوان ذخیره و میراثی سودمند و با ارزش در جامعه نامبرد و بیان داشت زمانی که جهل و بی خبری ذهن آدمی را تهدید می کند تنها چیزی که می تواند آفت جهل را از جامعه انسانی دور کند مطالعه است.

وهابی در ادامه سخنانش به لزوم برنامه‌ریزی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در مدارس و برگزاری زنگ کتاب در آموزشگاه‌های سطح منطقه تأکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار