استاندار کرمانشاه گفت:روند امدادرسانی و آماده سازی بسترها برای ساخت اسکان موقت با شتاب در حال انجام است.
کد خبر: ۵۲۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 21 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، هوشنگ بازوند ظهر امروز 3 شنبه در شهر زلزله زده سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت:حضور پدرانه و پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب در جمع زلزله زدگان مایه قوت قلب و دلگرمی آن ها بود.

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب علاوه بر حضور در میان مردم زلزله زده سرپل ذهاب، به بازدید میدانی از روستاهای زلزله زده منطقه پرداختند و از نزدیک با آسیب دیدگان به گفتگو پرداختند و مشکلات موجود را از زبان آن ها جویا شدند.

استانذار کرمانشاه تصریح کرد: رهبر انقلاب در نشستی که با حضور مدیران و مسئولین برگزار شد بر سرعت عمل در کارها و مدیریت متمرکز و کارآمد تاکید کردند که این رهنمود در عرصه عمل با جدیت دنبال می شود.

 بازوند اظهار داشت:مقام معظم رهبری با توجه به بارندگی ها در منطقه، بر شکل گیری اسکان موقت تاکید داشتند که اینکار با شتاب در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس تقسیم کار صورت گرفته قرارگاه خاتم الانبیاء هم اکنون مشغول عملیات آواربرداری است تا بستر برای ایجاد اسکان موقت و دایم هرچه سریعتر فراهم شود.

 به گفته این مقام مسئول:تاکنون 21 هزار واحد آسیب دیده توسط کارشناسان بنیاد مسکن مورد ارزیابی قرار گرفته و این روند با شتاب ادامه دارد.

بازوند تاکید کرد: با تصویب دولت 281 میلیارد تومان کمک بلاعوض در اختیار زلزله زدگان قرار می گیرد که اینکار پس از تکمیل پرونده توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار