معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مردم خواست در روزهایی که بارندگی داریم از تردد غیرضروری به مناطق زلزله زده خودداری کنند.
کد خبر: ۵۲۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 21 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،ناصر محبی ، اظهار کرد: اگرچه نمی‌توان ریزش سنگ و کوه را دقیق پیش بینی کرد، اما با شروع بارندگی ممکن است احتمال ریزش کوه در مسیر راه‌هایی که زلزله داشتیم بیشتر شود.

وی ادامه داد: در تمام این مسیرها با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کردیم که در این نقاط احتمال ریزش کوه و سنگ وجود دارد تا جانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مردم خواست در این روزها و خصوصا ایامی که بارندگی داریم از تردد غیرضروری در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

محبی تاکید کرد: ترددهای غیرضروری هم احتمال افزایش تصادف را زیاد می‌کند و هم با ایجاد ترافیک تردد خودروهای امدادی را سخت می‌کند.

وی از آماده باش اکیپ‌ها و تجهیزات راهداری استان در محورهایی که ممکن است ریزش سنگ و کوه داشته باشند هم خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت پایین آمدن سنگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی محورها انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول، اکیپ‌ها و تجهیزات در دو بخش گردنه پاتاق و همچنین گردنه سیاه طاهر در مسیر جوانرود به ثلاث باباجانی مستقر هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار