سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: باید با زبان هنر دردهای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده را تسکین دهیم.
کد خبر: ۵۲۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 21 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مهناز فتاحی ، با اشاره به تشکیل ستاد ویژه امداد فرهنگی بخش کودک و نوجوان در مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: این ستاد برنامه ای بزرگ را برای خدمات رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان زلزله زده داشته که برای اجرای آن تمامی مجموعه کانون مشارکت دارند.

فتاحی با اشاره به دایر شدن دو پایگاه ثابت در محل کانون های سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی، گفت: همچنین چهار پایگاه سیار در  مناطق زلزله زده استان حضور دارند و به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

فتاحی یادآور شد: همچنین برای حضور تریلی سیار کانون پرورشی، هنرمندان کودک و  پخش فیلم در بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: اکثر مربیان کانون از سراسر کشور برای حضور در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده و به نوبت راهی مناطق زلزله زده می شوند.

وی گفت: محصولات کانون شامل نوشت افزار و اسباب بازی‌های زیادی هم از سوی ستاد برای بچه ها ارسال شده که به دستشان خواهیم رساند 

فتاحی سپس با بیان اینکه وظیفه مربیان کانون پرورشی امداد رسانی فرهنگی است، اظهار کرد: مربیان می‌کوشند تا از بچه ها دلجویی کرده و  آنها را تسلی دهند.

فتاحی با اشاره به اینکه باید با زبان هنر دردهای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده را تسکین دهیم ، اضافه کرد: مربیان کانون پرورش فکری می کوشند تا در کنار کودکان و نوجوانان زلزله زده 
باشند تا شاید از این طریق تسلی بخش دردهای آنها باشند.

مدیر منطقه‌ای امداد فرهنگی بخش کودک نوجوان مناطق زلزله زده بیان کرد: از همان روز اول به همراه امدادگرانی که به محل می رفتند به مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب رفتیم و به بچه ها آب و کتاب رساندیم. باور کردنی نبود که بچه ها این قدر مشتاقانه دور ما حلقه زده و تلاش داشتند از ما کتاب بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار