مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:موسسه خیریه عترت بوتراب همراه با کمیته امداد ساخت خانه‌های خانوارهای ایتام تحت حمایت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را تا اسکان دائم آنها پیگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۵۲۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 21 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی کمیته امداداستان، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: موسسه خیریه عترت بوتراب بیش از ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی با مشارکت خیران برای کمک به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه خیریه بوتراب محموله‌های غذایی شامل آب آشامیدنی، شیر خشک و  کنسرو به مناطق زلزله‌زده ارسال‌ کرده است افزود: هم‌اکنون این موسسه در حال تأمین سایر اقلام موردنیاز  مردم زلزله‌زده  استان کرمانشاه است.

خدرویسی  با بیان اینکه تعدادی از خیران به واسطه خیریه بوتراب یک محموله به ارزش ۲۵ میلیون تومان برای مردم زلزله‌زده ارسال کردند افزود: این محموله شامل آب آشامیدنی، مواد غذایی، پوشاک گرم زمستانی، چادر، میوه و اسباب‌بازی است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ یتیم در شهرستان‌های سرپل ذهاب و اسلام‌آباد غرب تحت حمایت‌ موسسه خیریه عترت بوتراب هستند بیان کرد: خوشبختانه تمامی این ایتام در سلامت کامل هستند.

خدرویسی بابیان اینکه این موسسه خیریه عترت بوتراب در حال بررسی خسارات وارده به منازل ایتام تحت حمایت برای جبران  است ادامه داد: همچنین این موسسه  ۲۰۶ یتیم در شهرستان‌های سرپل ذهاب و اسلام‌آباد غرب را که پیش‌ از این حادثه به دلایل مختلف از حمایت موسسه خارج‌ شده بودند مجدد تحت حمایت  قرار می‌دهد و ماهیانه به‌حساب آنها کمک‌ معیشت واریز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ایتام مناطق زلزله‌زده بنا بر اعلام مدیر موسسه خیریه بوتراب پس از امدادرسانی‌های اولیه رها نخواهند شد، تأکید کرد: این موسسه اعلام کرده است که همراه با کمیته امداد کار ساخت خانه‌های خانوارهای ایتام تحت حمایت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را تا اسکان دائم آنها پیگیری خواهد کرد.

موسسه عترت بوتراب هم‌اکنون حمایت از هزار یتیم در استان کرمانشاه را بر عهده دارد و در کنار سایر کمک‌های خود ماهیانه به هر یتیم تحت حمایت در استان ۵۰ هزار تومان اهدا می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار