سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:جریان گاز در شبکه گازرسانی همه مناطق زلزله زده استان برقرار می باشد.
کد خبر: ۵۲۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 22 November 2017
سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:خوشبختانه به دلیل استحکام شبکه و تاسیسات گازرسانی در بیشتر مناطق این تاسیسات در برابر زلزله مهیب به وقوع پیوسته، مقاومتی خوبی از خود نشان داد و بیشترین خسارات به علمک های گاز وارد شده که عمدتا به دلیل تخریب  دیوارهای مجاور این علمک ها بوده است.

وی خاطر نشان کرد:عمده آسیب ها در شهرستانهای سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی به وقوع پیوسته است که خوشبختانه با اقدامات گسترده انجام گرفته از جمله نشت یابی خطوط و شبکه های گازرسانی و رفع آسیب و ایمن سازی تاسیسات آسیب دیده، تزریق گاز به شبکه گاز این شهرها، پس از گذشت 24 ساعت از زمان زلزله  انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد:در شهرستان سرپل ذهاب مجموعا 16 هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی از گاز طبیعی استفاده می کنند که تعداد 4 هزار مشترک در مناطقی هستند که شدت تخریب در آنها بسیار بالاست و به دلیل اینکه تاکنون آوار برداری این مناطق انجام نشده است و ساختمانها نیز کاملا تخریب شده است، طبیعتا درخواستی برای وصل جریان گاز وجود ندارد.

شهبازی اظهار داشت:از 12 هزار مشترک دیگر نیز تاکنون گاز 8 هزار مشترک در شهر سرپل ذهاب و 28 روستای این شهرستان برقرار شده است و از همان روزهای ابتدایی پس از وقوع زلزله نیز در قالب اطلاع رسانی های گسترده اعلام گردید که در صورت وجود تقاضا برای وصل جریان گاز از سوی مردم عزیز مناطق زلزله زده، شرکت گاز آمادگی دارد با حداکثر دقت و سرعت نسبت به برقرای جریان گاز مشترکین متقاضی اقدام نماید.

وی افزود:در شهرستان ثلاث باباجانی نیز از 6 هزار مشترک ساکن در شهر و 13 روستای این شهرستان گاز 5 هزار مشترک برقرار شده است و آمادگی کامل برای برقرای گاز همه مشترکینی که خود متقاضی وصل گاز باشند، وجود دارد.

شهبازی تاکید کرد:مشترکین ساکن در مناطق زلزله زده از دستکاری و وصل جریان گاز بدون هماهنگی با شرکت گاز خودداری کنند و در صورت وجود هرگونه تقاضایی در این خصوص، مراتب را از طریق سامانه 194 که بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشترکین می باشد، مطرح کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار