فرماندار سرپل ذهاب گفت: با توجه به بارش باران و آب گرفتگی خیابان ها و معابر عمومی این شهرستان، از زلزله زدگان خواست در برپایی چادرهای اسکان اضطراری اصول ایمنی را رعایت کنند.
کد خبر: ۵۲۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 22 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،اکبر سنجابی  با اشاره به بارندگی 2 روز گذشته در این شهرستان و احتمال تدوام آن با توجه به شرایط جوی افزود: زلزله زدگان برای در امان ماندن از بارش باران نیاز است چادرهای خود را طبق توصیه های دستگاه های امدادی و با رعایت اصول ایمنی برپا کنند. 

وی اظهار کرد: به علت بارندگی شب گذشته تعدادی از چادرهای اسکان زلزله زدگان دچار آب گرفتگی شد و مشکلاتی را برای این افراد به وجود آورد. 

وی عمده چادرهایی را که دچار آب گرفتگی شدند، شامل زلزله زدگانی بیان کرد که در استقرار چادرهایشان مکان های نامناسبی را انتخاب کرده و هشدارهای امدادی و ایمنی را جدی نگرفته بودند. 

وی از امدادرسانی در شب گدشته به چادرهای حادثه دیدگان از سوی دستگاه های امدادی خبر داد و گفت: برق رسانی به چادرها و توزیع وسایل گرمایشی و نایلون بین زلزله زدگان تداوم دارد، ضمن اینکه تعدادی کانکس به زلزله زدگان مناطق روستایی سردسیر نیز برای حفاطت از سرما و باران توزیع شده است.

زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار