رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:بیمارستان جدید منطقه بانگر سرپل ذهاب در حال تجهیز و آماده سازی است.
کد خبر: ۵۳۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 28 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزرای تابناک،دکتر محمود رضا مرادی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازید از بیمارستان جدید منطقه بانگر سرپل ذهاب از فعالیت  اکیپ های مختلفی جهت آماده سازی و نصب تجهیزات بیمارستانی در این مرکز خبرداد و گفت :تلاش می کنیم در اولین فرصت آن را راه اندازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد:این بیمارستان قبلا بیمارستان اصلی این شهرستان بوده که پس از راه اندازی بیمارستان سرپل ذهاب ،جهت خدمت رسانی به زائرین راهیان نور در اختیار سپاه پاسداران قرار گرفته بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود ، امکانات خوب رفاهی و شرایط مساعد این بیمارستان و نیز خسارات وارده به بیمارستان شهدا شهرستان سرپل ذهاب ،با رایزنی های به عمل آمده و همکاری سپاه پاسداران،  مرکز بانگر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت تا با استفاده از ظرفیت های خود این مرکز و دیگر بیمارستانی که از اصفهان به این شهرستان انتقال یافته ، به عنوان مرکز اصلی ارائه دهنده خدمات درمانی ،در این شهرستان فعال گردد.

  رئیس دانشگاه گفت : با توجه به فاصله این بیمارستان از مرکز شهر تدابیری جهت فعال سازی یک کلینیک ویژه در مرکز شهر جهت حضور متخصصان و مداوای سرپایی بیماران اندیشیده شده است .

 دکتر مرادی از برنامه ریزی لازم جهت بازسازی و ترمیم بیمارستان شهدا سرپل ذهاب نیز خبرداد و گفت : این امر تحت نظر کارشناسان و مهندسان ارشد وزارت بهداشت آغاز خواهد شد .

 وی همچنین از احداث فاز توسعه ای بیمارستان شهداء سرپل ذهاب  با ۱۰۰ تخت بستری به عنوان یکی دیگر از برنامه های در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادکرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار