فرماندار روانسر گفت: در زلزله 21 آبان 28 واحد آموزشی با 70 کلاس درس در این شهرستان دچار خسارت شده است.
کد خبر: ۵۳۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 29 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش روانسر افزود: میزان خسارات وارد شده به این مدارس بیش از 15 میلیارد ریال برآورده شده است.

وی تصریح کرد: زمین های دارای کاربری آموزشی در شهرستان باید حفظ شود و آموزش و پرورش با همکاری شهرداری در راستای ثبت و سند دارکردن این املاک اقدام نماید.

فرماندار روانسر ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی و دولتی ارتباط تنگاتنگی با قشرهای مختلف جامعه دارد و باید از این ظرفیت در راستای آگاه سازی و فرهنگ 
سازی و پرورش نسلی فهیم و آگاه نهایت استفاده را ببریم.

مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: تمامی دانش آموزان ابتدایی دوره ابتدایی این شهرستان به تعداد 2 هزار و 665 نفر، زیرپوشش برنامه پیشگیری از بیماری های دهان و دندان قرار می گیرند.

عثمان ویسی افزود: امسال 30 مدرسه در شهرستان روانسر مجری برنامه مروج سلامت هستند.

وی اظهار داشت: درسال تحصیلی جاری 217 بی سواد در گروههای سواد آموزی، تحکیم سواد و انتقال در 50 کلاس آموزش های لازم را فرا می گیرند و 28 آموزش دهنده نیز کار آموزش این افراد را بر عهده دارند.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 484 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار