مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از اختصاص تمامی هزینه‌های برگزاری مراسم هفته وحدت به زلزله‌زدگان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 01 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام جواد کرمی ، با  بیان اینکه  امسال ویژه برنامه‌های هفته وحدت در استان کرمانشاه مثل سالهای گذشته برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: هزینه های برگزاری این مراسم و جشن ها صرف کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه می‌شود.

کرمی یادآور شد: امسال ویژه برنامه‌های هفته وحدت در استان کرمانشاه رنگ و بوی همدلی با زلزله زدگان را دارد و از هم اکنون تعداد زیادی از مساجد و مراکز برگزاری این مراسم در مناطق شیعه و سنی نشین استان برای اهدای هزینه های برگزاری جشن‌های هفته وحدت به زلزله زدگان برنامه ریزی کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به مردمی و محلی و خانگی برگزار شدن جشن های هفته وحدت امسال، عنوان کرد: همه مساجد برای برگزاری جشن های هفته وحدت برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 کرمی افزود: همچنین برای حضور دو هزار طلبه خواهر و برادر در بین زلزله زدگان استان کرمانشاه و دلگرمی دادن به آنها  در هفته وحدت برنامه‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: قرار است برنامه ویژه هفته وحدت با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و ائمه جمعه و جماعات استان روز سه شنبه(14 آذر) در منطقه زلزله زده ازگله برگزار شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار