جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان زلزله اخیر هیچ سرقتی از محموله های امدادی و زلزله زدگان در شهرستان دالاهو رخ نداده است.
کد خبر: ۵۳۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 02 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در بازدید از انتظامی شهرستان دالاهو، عنوان کرد: پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان دالاهو نیروی انتظامی  همگام با سایر نهاده های برای امداد رسانی به زلزله زدگان دست به کار شد و نظم و امنیت را در منطقه برقرار کرد. 

وی افزود: پلیس با افزایش گشت زنی، ایجاد پست های بازرسی موقت، فعال کردن منابع و مخبرین و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی اجازه ندادن در سطح حوزه سرقتی انجام شود.  

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این ایام شاهد کاهش صد درصدی سرقت در سطح شهرستان دالاهو بودیم. 

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: نیروی انتظامی خودورهای حامل کمک های مردمی به نقاط حادثه دیده را همراهی می کرد تا محموله های امدادی به سلامت به دست حادثه دیده ها برسد. 

وی اظهارداشت: با تمهیدات ویژه پلیس خوشبختانه تاکنون در جریان کار امدادرسانی و حمل کمک های ارسالی سرقت کلان و سازمان یافته ای رخ نداد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: نیروی انتظامی همچنان با قدرت و هوشیاری کامل در کنار زلزله زدگان قرار دارد و خدمات لازم را به آنان ارائه می دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار