فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: 270 لیتر مواد پیش ساز موادمخدر صنعتی شیشه توسط عوامل انتظامی این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۵۳۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 05 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسین براری" اظهارداشت: پلیس این شهرستان با کاراطلاعاتی و ردگیری خرده فروشان، از فعالیت یک باند در امر تولید موادمخدر صنعتی باخبر شدند و انهدام آن را در دستور کار قرار دادند. 

وی با بیان اینکه اعزای این باند در نزدیکی رودخانه رازآور اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند، افزود: ماموران پس از عبور از مناطق صعب العبور  محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن ۲۷۰ لیتر مواد پیش ساز موادمخدر صنعتی از نوع "شیشه" به همراه یک دستگاه ترازو را کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: متهمان پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بودند و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری آنان کماکان ادامه دارد. 

سرهنگ براری با بیان اینکه تمامی دستگاه ها باید در زمینه ریشه کن کردن اعتیاد اقدام کنند، گفت: مهمترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر کاهش تقاضای آن به وسیله آموزش و فرهنگ سازی است. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خانواده ها را مهمترین پایگاه برای مبارزه با اعتیاد دانست و اظهارداشت: باید به خوبی جوانان و نوجوانان را با آسیب های مواد مخدر، خصوصا مخدر های صنعتی آشنا کنیم تا از گرایش آنان به این بلای خانمان سوز جلوگیری شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار