مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: از زمان زمین لرزه بزرگ کرمانشاه بیش از 907 نشست و برخاست در فرودگاه کرمانشاه انجام شد که کار بسیار بزرگی بود.
کد خبر: ۵۳۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 05 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی بیاتی اظهار کرد: تاکنون بیش از 907 نشست و برخاست در فرودگاه کرمانشاه انجام شده که شامل پروازهای غیربرنامه‌ای، امدادی،پشتیبانی و باری بوده است.

وی جابجایی 278 نفر از مصدومان و انتقال آنها را از جمله دستاوردهای این تعداد پرواز دانست و خاطرنشان کرد: به علاوه در این مدت جابجایی حدود 1350 تن بار را نیز داشتیم که شامل کمک‌های مردمی، دولتی و سازمان بهداشت جهانی بود.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه یادآوری کرد: فقط در اولین روز 177 نشست و برخاست در فرودگاه کرمانشاه انجام شد که این عدد در شرایط عادی و اگر می‌خواستیم از تمام ظرفیت فرودگاه کرمانشاه استفاده کنیم حداکثر به 65 پرواز می‌رسید.

به گفته این مسئول، در این ایام گاهی 15 پرواز به طور همزمان از فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شد.

بیاتی در ادامه با بیان اینکه در جریان این زلزله بزرگ آسیبی به زیرساخت‌های فرودگاه کرمانشاه وارد نشد، افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های فرودگاه از استحکام کافی برخوردار بود و مشکلی در تاسیسات، باند و ... ایجاد نشد.
  
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار