مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف آب در مناطق زلزله زده کرمانشاه، از مردم خواست در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 05 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا تخت شاهی ، اظهار کرد: به دلیل شرایطی که در مناطق زلزله داریم، میزان مصرف آب نسبت به دوره‌های مشابه گذشته بسیار بیشتر 
شده است.

وی ادامه داد: البته مشکلی برای تامین آب با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم  رخ نمی‌دهد، اما از مردم تقاضا داریم در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآوری کرد: علاوه بر مصارف مشترکین خانگی مصارف دیگری مانند علمک‌های سیار، سرویس‌های بهداشتی، دوش‌های حمام سیار و ... هم اضافه شده که مصرف آب را بالا می‌برد.

تخت‌شاهی در خصوص کدورت و گل آلودگی آب در مناطق زلزله زده نیز عنوان کرد: در هیچ منطقه‌ای کدورت بالای آب نداریم، استاندارد کدورت آب پنج NTU است که در برخی شهرها میزان کدورت از این مقدار هم کمتر است.

به گفته این مسئول، میزان کدورت آب به صورت مستمر در این نقاط سنجش می‌شود و هیچ کدورت و آلودگی در آب وجود ندارد.

وی در خصوص برخی مشترکین که اعلام می‌کنند هنوز آب آنها دچار کدورت است نیز خاطرنشان کرد: این کدورت ناشی از شبکه داخلی خود مشترک است و اگر مدتی آب در شبکه در جریان باشد، مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برخی از مشترکین تازه به خانه‌های خود برگشته اند و وقتی لوله‌ها را باز می‌کنند مقداری کدورت در شبکه باقی مانده که پس از مدتی رفع خواهد شد.

تخت شاهی با اعلام شماره تلفن 122، خاطرنشان کرد: اگر افراد مشکلی از نظر کدورت آب داشته باشند می‌توانند با اکیپ‌های آب و فاضلاب که در منطقه مستقر هستند در میان بگذارند تا شست و شوی شبکه برای آنها انجام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار