رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به توزیع 6 محموله اسباب‌بازی بین کودکان مناطق زلزله‌زده، گفت: ده‌ها کامیون وسایل گرمایشی و مواد غذایی به این مناطق با همت موسسات مربوطه ارسال شده است.
کد خبر: ۵۳۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 05 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سالار احمدزاده، اظهار داشت: بازدید از بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه با حضور آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مصدومان زلزله واقع شده در غرب این استان انجام گرفت که بستری شده‌اند.

رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به استمرار عیادت از مجروحان بستری شده در مراکز درمانی و بیمارستان‌های این استان همچون بیمارستان ارتش، خاطرنشان کرد: چگونگی خدمت‌رسانی و نحوه مداوای این افراد مورد بررسی قرار گرفته است.

وی زحمات روسا و کارکنان بیمارستان‌ها، کادر پزشکی، پرستاران، امدادگران سپاه و ارتش، کارکنان نیروی انتظامی، نیروهای جمعیت هلال‌احمر، شهرداری و فرمانداری را شایسته تقدیر دانست و گفت: طی روزهای اخیر، روند خدمت‌رسانی شبانه‌روزی صورت پذیرفته است.

احمد‌زاده با بیان اینکه نشستی با حضور مدیران موسسات خیریه  و بهداشت و درمان برگزار شد، تاکید کرد: مرکز خیریه‌ای همچون صدای سلامت با اعزام پزشک، روانشناس، روانکاو، پرستار، مددکار، روانشناس و مربی مهد کودک به هفت شهر و 800 کودک، 200 فقره خدمت‌رسانی و مشاوره انجام دادند.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به توزیع 6 محموله اسباب‌بازی بین کودکان مناطق زلزله‌زده، گفت: ده‌ها کامیون وسایل گرمایشی و مواد غذایی به این مناطق با همت موسسات مربوطه ارسال شد و با کمک سازمان‌های موتوری، خدمات شهری و تربیت‌بدنی شهرداری کرمانشاه، کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد و فرهنگ‌سراها به این مقوله اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در نخستین روز از هفته بسیج برنامه‌هایی همچون دلجویی از زلزله‌زدگان با حضور قهرمانان ملی‌پوش ورزشی انجام گرفت، عنوان کرد: جلسات مستمر برای استمرار روال خدمت‌رسانی برگزار شد و تقسیم‌بندی نقاط زلزله‌زده برای مدیریت بهتر اقدامات نیز انجام گرفت.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار