رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی یک شرکت اینترنتی فروش کالا، که به بهانه برنده شدن مخاطبین اقدام به فروش کالای بی کیفیت به آنها کرد، خبر داد و گفت: شهروندان مراقب پیامک های تبلیغاتی سودجویان باشند و به آنان اطمینان نکنند.
کد خبر: ۵۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 09 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی کریمی" افزود: شخصی در تماس با پلیس از یک مورد کلاهبرداری اینترنتی شکایت کرد و بلافاصله ماموران رسیدگی موضوع را در دست بررسی قرار دادند. 

وی عنوان کرد: پس از بررسی های لازم مشخص شد، یک شرکت فروش اینترنتی با ارسال پیامک و تماس تلفنی با مخاطبین، اعلام می کند که خط تلفن آنان برنده پنج میلیون ریال کالا و یک  سکه طلا شده است. 

رئیس پلیس فتا اظهارداشت: این شرکت پس از چند روز، از طریق پیک خودرویی تعداد یک دستگاه مایکروویو و یک سکه طلای پارسیان به مخاطب تحویل و از آنها مبلغ 2 میلیون 980 هزار ریال وجه نقد دریافت می کرد. 

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای اهدایی توسط شرکت به مخاطبین بسیار کمتر از مبلغ دریافتی است، گفت: افراد فریب پیامک های تبلیغاتی سودجویان را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار