فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: بنیاد مسکن تاکنون به وعده‌های خود در تهیه کانکس برای مردم زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب عمل نکرده است.
کد خبر: ۵۳۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 10 December 2017
 به  گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم ،اکبر سنجابی اظهار داشت: متأسفانه بنیاد مسکن تاکنون به وعده‌های خود در تهیه کانکس برای مردم زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب عمل نکرده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه در مجموع حدود 300 کانکس تاکنون به دست مردم رسیده است گفت: این کانکسها هم اهدایی مردم بوده و متأسفانه تاکنون بنیاد مسکن کمتر از 100 مورد کانکس در اختیار مردم قرار داده است که آن هم اهدایی مردم بوده است.

سنجابی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن هنوز با وجود دادن وعده‌های فراوان برپایی کانکس را در داخل شهر شروع نکرده است عنوان کرد: داخل شهر قرار بر این شد که بنیاد مسکن کانکسها را مستقر کنند اما هنوز این اقدام انجام نشده و از اجرای برنامه عقب افتاده و به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه در جلسه مدیریت بحران فردا در شهرستان سرپل‌ذهاب به طور قطع تذکرات لازم به مسئولان داده خواهد شد بیان کرد: اکنون مشکل اصلی مردم کمبود کانکس است و ارسال کمکهای مردمی نیز مانند روزهای اولیه پررنگ نیست.

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه مردم اکنون در چادرها با شرایط سختی مواجه هستند افزود: در داخل شهرستان سرپل‌ذهاب 200 چشمه سرویس بهداشتی نیاز است که باید به زودی فراهم شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی همه مدارس محل اسکان زلزله‌زدگان نیست گفت: نوسازی 8 مدرسه‌ای که محل اسکان چادرهای مردم زلزله‌زده است و تمام تجهیزات این مدارس آماده شده ما اکنون در شرایط هستیم که تنها 90 درصد مدارس ما برپاشده اما در 10 درصد مابقی مشکلاتی وجود دارد.

سنجابی با بیان اینکه تذکرات لازم در رابطه با عدم برپایی کانکسها در سر مسیر جاده‌ها به مسئولان داده شده است عنوان کرد: دنبال این هستیم کانکسهایی که در محل خطر هستند جابجا شوند اما هنوز شرایط ایده‌آل فراهم نشده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار