دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت کرمانشاه گفت: مسلمانان باید با تمام توان و وحدت در برابر اهانت ترامپ ایستادگی کنند.
کد خبر: ۵۳۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 10 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم؛ماموستا ملا یحیی شهبازی با اشاره به اظهارات ترامپ اظهار داشت: ترامپ نادان می‌خواهد دنیا را به میدان جنگ تبدیل کند و لذا مسلمانان باید با تمام توان و وحدت در برابر اهانت ترامپ ایستادگی کنند.

دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت کرمانشاه با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مورد انتقال سفارتخانه این کشور از تل‌آویو به بیت‌المقدس و اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و جهان اسلام باید از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین دفاع کند.

شهبازی با بیان اینکه اسرائیل نماد ظلم و تعدی و تجاوز در منطقه است بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه کوته‌ فکری‌های ترامپ تمامی ندارد و مسلمانان باید با تمام توان در برابر این اهانت ترامپ بایستند عنوان کرد: ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام هدف استکبار است و 
آمریکا و اسرائیل با ایجاد جنگ و تفرقه بین مسلمانان به دنبال اهداف شوم خود هستند و چهره ی ظالم آمریکا و هم پیمانانش سالهاست که برای مسلمانان جهان رو شده است.
دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت کرمانشاه اظهار کرد: زمان آن رسیده که همه مسلمانان با وحدت، انسجام و یکپارچگی خود به این اقدام نابخردانه ترامپ احمق و نادان واکنش نشان داده و آن را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه بیت‌المقدس اولین قبله‌گاه مسلمانان و مرکز تمام انبیاء الهی است، بیان کرد: جهان اسلام باید در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن سخنان ترامپ یکپارچه و متحد شوند و اگر کسی در این زمینه سکوت کند محکوم خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار