معاون حمایت‎وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: روزانه ۲۵ مشاور از سوی کمیته امداد با حضور در مناطق زلزله‏‌زده به مردم خدمت‏‌رسانی می‎کنند.
کد خبر: ۵۳۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 10 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،کیومرث رحمتی‎پور ، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی‎درمانی برای کودکان زلزله‎زده با همکاری اساتید دانشگاه رازی و با حضور 30 مشاور از کمیته امداد، اظهار داشت: علاوه براین روزانه 25 مشاور از سوی کمیته امداد با حضور در مناطق زلزله‌‏زده به مردم خدمت‏‌رسانی می‎کنند.

معاون حمایت‎وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این کارگاه آموزشی به‌منظور ارائه راهکارهای درمانی به مشاوران این نهاد و اعزام این مشاوران به شهرستان‌های سرپل‎ذهاب، ثلاث‌باباجانی و روستاهای اطراف این شهرستان‌ها برگزار شد.

رحمتی‎پور از استقرار این مشاوران در مناطق زلزله‎زده تا بهبود شرایط خبر داد و افزود: مشاوران کمیته امداد با توجه به صدمات روحی واردشده به کودکان آسیب‌دیده از زلزله به این کودکان امدادرسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزانه 25 مشاور از سوی کمیته امداد در مناطق غرب استان کرمانشاه به انجام کاردرمانی پرداخته‌اند، اظهار کرد: این مشاوران با هدف تثبیت وضعیت سلامت روحی و روانی آسیب دیدگان به‌ویژه خانوارهای تحت حمایت به این مناطق اعزام شده و با اقدامات درمانی انجام شده تاکنون مسائل و  اختلالات روانی بسیاری از افراد آسیب‌دیده  را بهبود بخشیده‎اند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار