دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی گفت: اقدام ابلهانه ترامپ در به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلام است.
کد خبر: ۵۳۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 10 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،پویان کریمی با بیان اینکه همان‌گونه که امام راحل (ره) دانشگاه را مبدأ تحولات دانسته‌اند اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه فضای امید، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده‌اش در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام داشته باشند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی شانزدهم آذرماه با بزرگداشت یاد و نام شهیدانی پیوند خورده که برای استقلال، آزادی و استقرار نظام مبتنی بر اراده و خواست مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی، جان خویش را فدا کردند گفت: امروز نیز بزرگداشت شانزده آذر در حقیقت ادای احترام به همه آنانی است کهدر مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال، آزادی و سربلندی ایران قدم بر می‌دارند و مجاهدت می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه دانشجویانی که نماد حق‌طلبی، دفاع از آزادی‌های مشروع و حرکت در مسیر آرمانهای والا و انسانی است بیان کرد: این دانشجویان در مکان دانشگاه با کسب علم و آمیختن آن با مفاهیم عمیق و فطری جدایی‌ناپذیر از نهاد بشر راه توسعه و پیشرفت را به سوی قله‌های موفقیت و افتخار طی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رسالت‌های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل روحیه استکبارستیزی و تلاش برای ایجاد جهان بدون صهیونیست است، عنوان کرد: اقدام سخیف و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین به شمار می‌رود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی با بیان اینکه لازم است جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق‌طلب با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی سازند بیان کرد: بی شک این تلاش پلید نه تنها رؤیای سردمداران کاخ سفید و صهیونیسم بین‌الملل را تعبیر نمی‌کند بلکه عاملی خواهد شد تا جبهه مقاومت صهیونیستی، مصمم‌تر از گذشته آرمان آزادی قدس شریف را دنبال خواهد کرد و غاصبان فلسطین مظلوم را در آتش انتقام خود گرفتار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انتفاضه فلسطین در مرحله جدید، پرشتاب‌تر از گذشته با حمایت همه جانبه امت اسلامی و استکبارستیزان و آزادیخواهان عالم ادامه خواهد یافت اظهار کرد: امیدواریم با رسوا ساختن راهبردها و سیاست‌های نوین شیطان بزرگ در منطقه به فضل الهی پایان رژیم جلاد و جنایت پیشه صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام را به زودی رقم خواهد زد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار