فرهاد همتی در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت:از مجموع واحد‌های ارزیابی شده تاکنون ارزیابی ۱۲ هزار و ۸۶۵ واحد مسکونی آسیب دیده زلزله در گیلانغرب انجام شده که تعداد ۴ هزار و ۷۳ واحد مسکونی بصورت تخریبی کامل نوع اول ودوم کارشناسی شده که باید مجددا احداث شوند.
کد خبر: ۵۳۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 11 December 2017
فرهاد همتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: تعداد ۸ هزار و ۷۹۲ واحد نیز بعنوان تعمیری کارشناسی شده اند که پیش بینی میشود حداکثر تا چندروز آینده کار ارزیابی واحد‌های مسکونی آسیب دیده در این شهرستان به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد:ایجاد ۶۶۶ واحد اسکان موقت به قرارگاه خاتم واگذارشده که تاکنون تعداد ۶۳ سکو برای استقرار کانکس‌ها ایجاد شده، ضمن اینکه کار آواربرداری در ۲۲۰ واحد به اتمام رسیده است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب تصریح کرد:تا کنون دو هزار و ۸۴۶ پرونده تسهیلات تشکیل شده و ۱۵۰ واحد نیز تا امروز به بانک معرفی گردیده اند.

 همتی اظهار داشت:تا کنون احداث واحد‌های مسکونی در سطح مجموعا ۳۹ واحد در مرحله پی کنی، فونداسیون و آرماتوربندی می‌باشد،و ضرورت تقویت ماشین آلات و نیروی انسانی ستاد معین را برای سرعت بخشیدن درکار بازسازی با توجه به شروع فصل سرما بسیار حایز اهمیت است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار