داود یاوری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ثبت نام بیست و نهمین دوره این جشنواره در استان کرمانشاه کار خود را با محوریت مدیریت فرهنگی و اجتماعی این اداره کل آغاز نموده است.
کد خبر: ۵۳۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 11 December 2017
داود یاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:جشنواره امتنان در راستای  تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان به منظور شناسایی و معرفی  تلاشگران  عرصه های مختلف  تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی برگزار می گردد.  

وی خاطر نشان کرد: کلیه فعالان عرصه کار، تلاش و تعاون استان اعم از کارگران، گروه های کار مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای اقتصادی استان  می توانند به منظور  شناساندن  خود  به  جامعه  هدف  از  تاریخ  25/9/96  لغایت  25/10/96  به مدت یک ماه در سامانه  الکترونیکی  جشنواره به آدرس  htt:\\emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد:ارایه کلیه مدارک خواسته شده در سامانه ثبت نام توسط ثبت نام کنندگان الزامی است وکلیه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز می باشد و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

یاوری اظهار داشت: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان  توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد:ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی و در شهرستان های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه نمایند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار