معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: موضوع سپرده شدن ضایعات واحدهای مسکونی تخریب شده مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به پیمانکار غیربومی شایعه‌ای به‌دور از حقیقت است.
کد خبر: ۵۳۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 11 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مجتبی نیک‌کردار ، اظهار داشت: موضوع سپرده شدن ضایعات واحدهای مسکونی تخریب شده مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به پیمانکار غیربومی این استان، شایعه‌ای به‌دور از حقیقت است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه این شایعه از اساس کذب است، خاطرنشان کرد: برای اطلاع یافتن از صحت یا کذب بودن موضوع، از متولیان مربوطه سووال پرسیدم که در نهایت چنین موضوعی ابدا واقعیت نداشت.

وی با اشاره به اینکه صاحبان واحدهای تخریب‌شده مالک ضایعات خود هستند و در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد آن می‌گیرند، کاملا مختار هستند، افزود: نیروی کار برای بازسازی مناطق زلزله‌زده نیز از افراد بومی تامین می‌شود.

نیک‌کردار با تصریح بر اینکه نظام مهندسی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در نظارت و مدیریت بازسازی واحدهای تخریب‌شده ورود پیدا می‌کنند، عنوان کرد: در صورت نیاز به نیروی کمکی، از سایر استان‌ها درخواست خواهیم کرد.

این مسوول از مالکان واحدهای مسکونی تخریب‌شده در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خواست مراقب افراد سودجو در این زمینه باشند و هر مورد مشکوکی را به پلیس اطلاع بدهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار