مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه از پایان فعالیت کمیته ارزیابی فوتی‌های زلزله خبر داد و اظهار کرد: در مجموع با 620 کشته پرونده فوتی‌های زلزله در کرمانشاه بسته شد.
کد خبر: ۵۳۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 11 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،اَرتین کمالی، اظهار کرد: به طور معمول به دنبال بحران های بزرگ و فوت دسته جمعی تعداد زیادی افراد، تا یک ماه سیستم بحران فعال است و احتمال شناسایی فوتی جدید وجود دارد.

وی افزود: تا امروز(20 آذر) که آخرین روز فعالیت تیم ارزیابی در مناطق زلزله زده بود،  در مجموع تعداد فوتی های زلزله 620 نفر گزارش شده است.

کمالی تصریح کرد: از این تعداد فوتی 342 نفر زن و 278 نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع فوتی ها بیشترین کشته با جان باختن 559 نفر مربوط به شهرستان سرپل ذهاب است.

وی افزود: در شهرهای ثلاث باباجانی 23 نفر، کرند غرب (دالاهو) 19 نفر، قصرشیرین 16 نفر و در کرمانشاه و اسلام آبادغرب نیز هرکدام یک فوتی داشته‌ایم.

کمالی تصریح کرد: همچنین یک نفر نیز فوتی داریم که شهر آن نامشخص است.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد فوتی شامل اجسادی است که پزشکی قانونی معاینه کرده و گواهی فوت صادر کرده و نیز جان باختگانی که بعضا بدون گواهی فوت دفن شده و کار شناسایی آنها انجام شده است.

کمالی یادآور شد: البته افزایش فوتی های زلزله در اثر مرگ برخی مصدومان زلزله در مراکز درمانی  محتمل است، اما آنچه تاکنون فوتی داشته ایم و شناسایی شده 620 نفر است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار