اصغر شهبازی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان هرسین گفت:ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولیددر شهرستان هرسین آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 12 December 2017
اصغر شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان جشنواره ای به منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان برگزار می گردد که ثبت نام بیست و نهمین دوره این جشنواره در استان کرمانشاه کار خود را شروع نموده است.

وی خاطر نشان کرد: کلیه فعالان عرصه کار، تلاش و تعاون استان اعم از کارگران، گروه های کار مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای اقتصادی استان می توانند به منظور شناساندن خود به جامعه هدف از تاریخ 96/9/25 لغایت 96/10/25 بمدت یکماه در سامانه الکترونیکی جشنواره به آدرس htt:\\emtenan.mcls.gov.ir  ثبت نام نمایند.

شهبازی با اشاره به اینکه ارایه کلیه مدارک خواسته شده در سامانه ثبت نام توسط ثبت نام کنندگان الزامی است افزود: کلیه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز می باشد و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

رئیس اداره کار  شهرستان هرسین تصریح کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کا و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد.

گفتنی است: ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر  می توانند به  اداره  تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان به ادرس میدان امام روبروی فرمانداری مراجعه یا با شماره تلفن ۴۵۱۲۸۳۷۰تماس حاصل فرمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار