مظفر رحیمی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت: سیلوداران بخش خصوصی استان به عنوان بازوان توانمند مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به خوبی در کنار سایر اقشار جامعه در صحنه امداد رسانی حاضر شدند.
کد خبر: ۵۳۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 12 December 2017
مهندس مظفر رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:دو سیلوی زرین خوشه ذهاب وگندمزار ذهاب  نیز به عنوان پایگاه امداد رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نبودند ، که جای تقدیر و تشکر دارد . 

وی خاطرنشان کرد:استان با ظرفیت بیش یک میلیون و دویست هزار تن در دو بخش دولتی و خصوصی ، از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار می باشد و سیلو داران محترم نیز می بایستی تمام تلاش خود را در حفظ و حراست از گندمهای ذخیره سازی شده طبق مفاد قرارداد انجام دهند و با هوادهی ، دوران  و قرص گذاری به موقع در حفظ کیفیت گندمهای ذخیره سازی شده اهتمام ورزند .

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور تصریح کرد:با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مدیران شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، هم اکنون حمل گندم به خارج استان با آهنگ حمل روزانه بیش از 5 هزار تن در دستور کار قرار دارد ولیکن بنا به دلایلی تا کنون موفق به اجرای این مهم نشده ایم  و از سیلوداران محترم نیز خواست تا با همکاری بیش از پیش این آهنگ حمل را به روزانه 5 هزار تن افزایش دهیم .

رحیمی  از خروج بیش از 200 هزار تن گندم از استان از ابتدای سال تا کنون به مقاصد مشخص شده در سایر استانهای کشور اشاره نمود و افزود : طبق برنامه حمل اعلامی تا پایان دیماه می بایستی بالغ بر پانصد هزار تن گندم از استان به سایر نقاط کشور حمل گردد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار