جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 866 دست پوشاک قاچاق در جاده روانسر به کرمانشاه به ارزش بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در این رابطه گفت: ماموران پلیس آگاهی به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله پوشاک قاچاق به استان کرمانشاه باخبر شدند و توقیف آن را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: ماموران پس از عزیمت به محل تردد محموله مورد نظر 2 خودرو سواری حامل بار قاچاق را در محور روانسر به کرمانشاه متوقف و 732 دست پوشاک قاچاق کشف و 2 متهم را دستگیر کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: ماموران یگان امداد نیز روز گذشته در پی گشت زنی در محور روانسر به کرمانشاه، 2 خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و در مجموع 134 دست پوشاک قاچاق کشف و 2 متهم را دستگیر کردند. 

سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش پوشاک قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال است، تاکید کرد: نیروی انتظامی در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری از تمام توان خود به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز استفاده خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار