عبدالرضا مصری در گفتگو با تابناک:
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:ما باید همه توان خود را برای تامین اعتبارات زلزله زدگان به کار بگیریم. اگر این اعتبارات به بودجه سال آینده حواله شود پولی حاصل نخواهد شد.
کد خبر: ۵۳۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 12 December 2017
عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:هفته گذشته با کمک آقای لاریجانی و اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شد قرار شد منبع اعتبارات از صندوق توسعه ملی باشد وهمه نمایندگان استان را در جریان این موضوع قرار دادم سپس هم بنده و هم آقای دکتر فرهنگی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس توضیح دادیم که منابع این طرح از صندوق توسعه ملی است.

وی خاطر نشان کرد: توضیح دادیم که دو بند اصلی در این طرح وجود دارد وبند ۲ به اختصاص ۱۰۰ هزار دلار از صندوق توسعه ملی (علاوه بر همه منابعی که قبلا اعلام شده) برای بازسازی مدارس، درمانگاه ها و تامین کانکس و ... اشاره دارد.

عضومجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: مشخصا توضیح دادیم بند ۴ که ابتدا منبع آن از ۱۰ درصد منابع یارانه ها در پیشنویس آمده بود نیز به اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی تغییر کرده است.

مصری اظهار داشت: از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و نمایندگان کشور برای تصویب این طرح سپاسگزارم و اعلام می کنم ۱۵۰۰ میلیارد دلار جدید به مناطق زلزله زده تزریق خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار