وزیر بهداشت به همراه جمعی از خیرین، هنرمندان و ورزشکاران سرشناس، فردا(چهارشنبه) به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر می‌‎کنند.
کد خبر: ۵۳۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، اظهار کرد: وزیر بهداشت به همراه جمعی از خیرین، هنرمندان و قهرمانان ورزشی سرشناس کشور فردا (22 آذرماه) به مناطق زلزله زده استان سفر خواهند داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: دراین سفر، وزیر به همراه تیم همراه از مناطق زلزله زده بازدید کرده و یک خانه بهداشت و یک مرکز جامع سلامت را در دو روستا کلنگ زنیمی‌کند.

مرادی تصریح کرد: قرار است در بازگشت از مناطق زلزله زده در جلسه‌ای در کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، خیرین و هنرمندان و ورزشکاران و مسئولان استان تفاهم نامه ساخت 62 خانه بهداشت، 22 مرکز جامع سلامت، دو ستاد شبکه بهداشت و درمان، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی، شش پایگاه بهداشتی، هشت خانه پزشک و دو فاز بیمارستان سرپل ذهاب و فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب امضا شود.

وی افزود: در این تفاهم نامه ها که به امضای وزیر بهداشت و خیرین سلامت می‌رسد، مشخص می‌شود که هر فرد خیر ساخت کدام مرکز بهداشتی و درمانی را برعهده می‌گیرد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار