شب گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۶ ریشتر ‌مرز عراق و کرمانشاه حوالی ازگله کرمانشاه را لرزاند و خوشبختانه این زلزله تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۵۳۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل ازتسنیم ، به دنبال وقوع زلزله 6 ریشتری شب گذشته در استان کرمانشاه برخی سایت‎های خبری از کشته‏‌شدن سه نفر در شهرستان سرپل‎ذهاب خبر دادند که این خبر از سوی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تکذیب شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس در آماده‎باش کامل به سر می‎برند، اظهار داشت: 13 تیم از استان‌های معین و دو نیم نیز از شهرستان کرمانشاه در مناطق زلزله‎زده حضور دارند.

مدرسی با بیان اینکه نیروهای اورژانس از استان‌های مختلف تا پایان سال در مناطق زلزله‌‏زده حضور خواهند داشت، گفت: 15 دستگاه آمبولانس و 30 امدادگر تا پایان سال در این مناطق حضور دارند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زلزله 6 ریشتری شب گذشته در استان کرمانشاه تلفات جانی نداشت، اظهار کرد: مردم و همشهریان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

 مدیرعامل سازمان هلال‎احمر استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه تیم‌های ارزیابی هلال‎احمر پس از وقوع زلزله‎ به‏ سرعت به منطقه اعزام شدند، اظهار داشت: خوشبختانه این زلزله 
هیچگونه تلفات جانی به دنبال نداشت.

امیریان با بیان اینکه 30 نفر از نیروهای هلال‎احمر شب گذشته به منطقه ازگله اعزام شدند، گفت: با بررسی‌های انجام شده توسط تیم‌های ارزیابی مشخص شد که جز دو مورد تخریب منازلی که از قبل آسیب‎دیده بودند حادثه دیگری اتفاق نیفتاده است.

با توجه به اینکه مردم استان کرمانشاه این روزها از نظر روحی حال و هوای خوب و مناسبی ندارند، شایعات فضای مجازی نیز بر اضطراب و نگرانی آنها می‎افزاید. شایعاتی کوچک و بزرگ از انتظار برای یک زلزله بزرگ تا تلفاتی که هرگز اتفاق نیفتاده است. هر کدام از ما نیز با بازنشر پیامی که به صحت آن اطمینان نداریم به زنجیره انتشار این شایعات می پیوندیم و شخص یا اشخاص دیگری را در معرض فریب‌های این شبکه نامطمئن قرار می‎دهیم.  


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار