مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به دنبال زلزله استان کرمانشاه حدود سه میلیارد تومان از زیرساخت‌های ورزشی استان کرمانشاه دچار خسارت شد.
کد خبر: ۵۳۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،ارسلان حسینی، با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از سالن‌های ورزشی در مناطق زلزله‌زده تخریب شده‌اند اظهار داشت: نزدیک به سه میلیارد تومان به زیرساخت‌های ورزشی در استان کرمانشاه خسارت وارد شده که امید داریم در کوتاهترین زمان از طریق اعتبارات ملی یا استانی بازسازی و تعمیرات آغاز شود.

وی با تأکید بر ایجاد نشاط اجتماعی در مناطق زلزله‌زده در کوتاهترین زمان ممکن عنوان کرد: دعوت از تیم فوتسال به کرمانشاه، حضور تیم فوتبال هنرمندان و تیم پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در شهرستان سرپل‌ذهاب از اقدامات انجام شده در راستای بازگشت نشاط به مناطق زلزله‌زده انجام شد.

حسینی با اشاره به اینکه تمام قهرمانان و ورزشکاران در این ایام ثابت کردند که در کنار مردم هستند گفت: بسیاری از ورزشکاران بنام کشور در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و با زلزله‌زدگان همدردی کردند و سیل کمک‌ها از طرف آن‌ها به شکل‌های مختلف ارسال می‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزه جوانان طرحی با عنوان «خانه آباد» با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا است عنوان کرد: این طرح که در سال گذشته نیز اجرا شده می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار