محمود رضا نیازی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه از نظارت مستمر بر عملکرد نازل های سوخت بنزین و گازوئیل استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 12 December 2017
محمودرضا نیازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک ،،افزود: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، کلیه وسایل توزین و سنجش مشمول مقررات استاندارد اجباری در سراسر کشور، باید به صورت دوره ای مورد آزمون قرار گرفته تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی (یا کم فروشی)  برای مصرف کننده و توزیع کننده جلوگیری شود.

وی خاطر نشان کرد:صحت عملکرد کلیه وسایل سنجش حق الناس بوده و اداره کل استاندارد استان کرمانشاه براساس وظایف قانونی خویش با نظارت و کنترل کمی نازل‌های عرضه سوخت مایع تلاش می کند تا از تضییع حقوق شهروندان استان جلوگیری نماید.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد می‌باشد، افزود: به‌منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی این نازل ها از تعداد بیش از 100 جایگاه عرضه سوخت استان که در مجموع قریب 1000 نازل فعال را شامل می‌شود، طی سال جاری تعداد 1121 مورد آزمون توسط شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده صورت گرفته است.

 نیازی ادامه داد: طی این بازرسی ها در 8 ماه سال جاری، تنها صحت عملکرد 2 تلمبه موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع با استاندارد ملی مربوطه مغایرت داشت، که این نازل ها توسط بازرسان جهت رفع نقص پلمپ گردید و صاحبان این جایگاه ها می بایست با همکاری بازرسان شرکت ملی پخش نسبت به رفع نقص تلمبه‌ها اقدام نمایند.

مدیر کل استاندارد در پایان خاطرنشان نمود: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد جایگاه‌ها و احتمال نقص و کم‌فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه‌های استان می‌توانند با سامانه 24 ساعته گویای 1517 و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس http://kermanshahstandard.ir  (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس حاصل فرمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار