مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:مرکز خدمات توانبخشی در شهرستان سرپل ذهاب راه اندازی می شود .
کد خبر: ۵۳۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی بهزیستی استان، نشست مشترک دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل صنعت و معدن،جانشین سازمان بسیج سازندگی و نماینده شرکت ایمیدرو در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

دکتر قادری در این نشست با اشاره به تعداد معلولان ضایعه نخاعی در مناطق زلزله قبل و بعد از این حادثه بر ساخت مرکز توانبخشی برای جامعه هدف تأکید کرد.

وی از آمادگی اداره کل بهزیستی با نهادها و ارگان ها در راستای بازسازی مناطق زلزله زده خبر داد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به ساختار ایجاد شده در کشور برای کمک به مناطق زلزله زده،اظهار داشت: تمام صاحبان صنعت در سطح کشور در کمک به مناطق زلزله زده پای کار بودند.

نماینده شرکت ایمیدرو نیز گفت: این شرکت متقبل می شود که کار ساخت مراکز توانبخشی در شهرستان سرپل ذهاب را بر عهده بگیرد.

محمد زهرایی جانشین سازمان بسیج سازندگی نیز عنوان کرد: سپاه و بسیج دو نهادی هستند که به دلیل ماهیت ذاتی خویشی در تمامی عرصه ها فعال هستند.

وی ادامه داد: مأموریت اصلی سازمان بسیج سازندگی اجرای پروژه های زودبازده، برگزاری اردوهای جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که این اقدامات را در مناطق زلزله زده آغاز کرده است.

گفتنی است طبق تفاهم نامه سازمان بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی ساخت یک هزار و 175 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در دستور کار است و اسامی مددجویان باید تحویل بسیج سازندگی قرار بگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار