عزت الله پرنیان در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات پارا آسیایی نشان‌های برتر را برگردن انداختند.
کد خبر: ۵۳۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 13 December 2017
عزت الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: در این دوره از مسابقات محمدطا‌ها بیگرضایی با رکورد ۳۱ متر و ۲۶ سانتیمتردرپرتاب دیسک موفق به کسب مدال طلای مسابقات پارآسیایی جوانان شد.

وی خاطر نشان کرد: اشکان چراغی دیگر ورزشکارهیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه هم در رشته پرتاب دیسک با رکورد ۳۲ متر و ۱۵ سانتیمتر مدال نقره مسابقات پارآسیایی جوانان ۲۰۱۷ را از آن خود کرد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه تصریح کرد:علیرضا ایزدی وزنه بردار دسته ۴۹ کیلوگرم هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه هم با پرس ۱۳۲ کیلوگرم وزنه و شکستن رکورد آسیا قهرمان مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۷ امارات شد.

پرنیان اظهخار داشت: فرزین نوری هم در این دوره از مسابقات به کسب مدال نقره مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۷ رشته وزنه برداری بسنده کرد.

لازم بذکر است:مسابقات پارآسیایی جوانان ۲۰۱۷ در کشور امارات از تاریخ ۱۸ آذر شروع و تا ۲۳ آذر ادامه دارد واز استان کرمانشاه ۴ ورزشکار و یک مربی برای شرکت در این مسابقات به امارات اعزام شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار