حوزه هنری انقلاب اسلامی جشنواره ملی عکاسی با موضوع زلزله ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه و با محوریت حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 13 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،فخرالدین دوست محمد، مسئول خانه عکاسان کرمانشاه حوزه هنری انقلاب اسلامی، از برگزاری جشنواره ملی عکاسی با موضوع زلزله استان کرمانشاه  و با محوریت حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده توسط حوزه هنری استان کرمانشاه خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت هنر عکاسی در انعکاس و ثبت وقایع روز جامعه و همچنین جلوه های ایثار و نوع دوستی گفت: کلیه عکاسان و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با موضوع زلزله کرمانشاه با محوریت حضور مقام معظم رهبری در این مناطق  و در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه به آدرس دبیرخانه ای جشنواره ارسال کنند.

این مسئول در خصوص محورهای این جشنواره تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و نوع دوستی، آسیب پذیری اقشار مختلف جامعه، اهمیت کمک های مردمی، ضرورت شناخت افکار عمومی در برابر این گونه حوادث، الگوسازی و ارائه کسب زندگی در یاری رساندن به هم نوعان و نقش امداد رسانی به موقع، محورهای  این جشنواره است.

مسئول خانه عکاسان کرمانشاه حوزه هنری انقلاب اسلامی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان امسال عنوان کرد و  گفت: طبق نظر هیئت داوارن به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

وی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه به شماره تلگرام ۰۹۲۱۰۹۴۴۱۶۲ و یا به آدرس دبیرخانه به نشانی پستی: کرمانشاه- ابتدای خیابان خیام- پلاک ۴۳ - دبیرخانه مسابقه ملی ۷.۳  ریشتر ارسال کنند.

دوست محمد در پایان گفت:  آثار برگزیده در قالب نمایشگاه های گروهی در وب سایت حوزه هنری به صورت مجازی به نمایش در می‌آید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار