با حضور وزیربهداشت درمان و آموزش :
به همت خیران ۶۲ خانه بهداشت کانکسی درمناطق زلزله زده کرمانشاه راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۳۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 13 December 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش به کرمانشاه آمد و با همراهی ورزشکاران و هنرمندان برای افتتاح و کلنگ زنی مراکز بهداشتی و درمانی راهی سرپلذهاب شد

قاضی زاده هاشمی در حاشیه این سفر با بیان اینکه خیران در ایجاد مراکز بهداشتی-درمانی نقاط زلزله زده پیش قدم شدند، گفت: هزینه ۶۲ خانه بهداشتی که امروز راه اندازی شد به وسیله خیران  ورزشکار و هنرمند تامین شده است.

وی اظهار داشت: همه کمک کرده اند تا شرایطی بهتر از قبل از حادثه را بتوانیم فراهم کنیم و از همین امروز کار را شروع می‌کنیم تا به موقع بتوانیم بیمارستان سرپل ذهاب و فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب را تحویل دهیم،و بنده در این سفر من به عنوان یک فرد همراه خیران آمده ام.

قاضی زاده افزود: ۲۲ مرکز جامع سلامت، دو ستاد شبکه بهداشت و درمان، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی، شش پایگاه بهداشتی و هشت خانه پزشک هم برای ارائه انواع خدمات پزشکی شامل مامایی، تنطیم خانواده، آزمایشگاه، دندانپزشکی وبهداشت محیط به زودی در شهرستان‌های زلزله زده افتتاح و را اندازی می‌شود. 

لازم بذکر است ،در این سفر سالارعقیلی به نمایندگی از جامعه هنرمندان و کیانوش رستمی به نمایندگی از جامعه ورزشکاران وزیر بهداشت را همراه می‌کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار