معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰ گروه به صورت روزانه بر اقلام مورد نیاز در شب یلدا در استان کرمانشاه نظارت دارند.
کد خبر: ۵۳۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 13 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،عباس سجادی ‌راد ، با اشاره به اینکه روزانه بیش از 20 گروه در سراسر استان نظارت بر اقلام پرفروش را به عهده دارند اظهار داشت: در این ایام نظارت‌های تخصصی به صورت گشت‌های مشترک با حضور ادارات نظارتی همچون سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌شود.   

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه عنوان کرد: هر ساله در شرایط و مناسبت‌های خاص با توجه به اینکه تقاضا برای گروهی از کالاها افزایش می‌یابد، این سازمان براساس وظایف حوزه بازرسی طرح‌های نظارتی را انجام می‌دهد.

سجادی‌راد افزود: با توجه به اینکه در این مقطع زمانی و نزدیک شدن به شب یلدا برخی کالاها همچون شیرینی‌جات، آجیل و خشکبار و میوه با افزایش تقاضا روبرو می‌شود بنابراین طرح 
نظارتی ویژه‌ای با شدت بیشتری و به صورت تخصصی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلفن‌های 124 و 135 آماده دریافت هرگونه گزارشات مردمی در زمینه تخلفات اصناف است گفت: در این نظارت‌ها بر رعایت قیمت و کیفیت و خودداری از فروش کالالهای قاچاق سلامت محور تأکید می‌شود.

سجادی‌راد عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود که خود نیز بر این موضوع نظارت داشته باشند و از خریداری کالاهایی با کیفیت پایین و قیمت بالا خودداری کنند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار