معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از تکمیل شبکه بزرگراهی استان تا پایان سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 07 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی نیک کردار، با اشاره به وجود پنج مسیر ورودی به استان، گفت: از سالها پیش تلاش شده تا راه‌های اصلی استان و پنج مسیر ورودی به شکل بزرگراهی باشد.

وی افزود: با توجه به پیشرفت کار هم اکنون مقدار کمی باقی مانده تا شبکه بزرگراهی استان تکمیل شود.

نیک کردار تصریح کرد: در مسیر بزرگراه کربلا کار از کنگاور تا سرپل ذهاب تکمیل شده و تنها دو قطعه هشت و۱۶  کیلومتری باقی مانده که باتوجه به فعال بودن پروژه، در صورت تامین اعتبار تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

نیک کردار خاطرنشان کرد: در بزرگراه اسلام آبادغرب-حمیل-شاهبداغ که محور استان به سمت جنوب کشور است نیز کار در حال انجام است و تا پایان سال آینده قطعات باقی مانده این مسیر نیز تکمیل می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: مسیر بزرگراهی کرمانشاه-کامیاران نیز مراحل پایانی تکمیل را می‌گذراند و از مسیر بزرگراهی سه‌راهی هرسین به هرسین نیز سه کیلومتر و یک پل روی رودخانه گاماسیاب باقی مانده که انجام این کارها نیز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: برای تکمیل مسیر سه راهی کنگاور به سمت نهاوند هم تلاش داریم تا در سال آینده با افزایش اعتبارات پروژه، این مسیر بزرگراهی نیز به اتمام برسد.

نیک‌کردار تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا با تکمیل قطعات بزرگراهی باقی مانده تا پایان سال آینده در صورت تامین اعتبارات مناسب، تمام شبکه راه‌های اصلی استان بزرگراه شود.

وی افزود: قطعا بزرگراه شدن مسیرهای اصلی نقش بسیاری در روانی ترافیک و ارتقا ایمنی راه‌ها دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار