رییس انجمن هنر‌های نمایشی استان کرمانشاه از راهیابی نمایش "زیرزمین" به سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 07 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدرضا درند ، با اشاره به راهیابی تئاتر کرمانشاه به جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای هشتمین سال پیاپی.گفت: امسال نمایش "زیرزمین" توانست به عنوان نماینده کرمانشاه به سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یابد.

وی با بیان اینکه این نمایش موضوعی اجتماعی داشته و یکی از آسیب‌های اجتماعی سطح جامعه را تشریح می‌کند، گفت: نویسندگی این نمایش را «آرش عباسی» برعهده داشته و «بیژنمرادی» آن را کارگردانی کرده است.

وی یادآور شد: نمایش «زیرزمین» به همراه ۵۶ اثر دیگر به عنوان برگزیده جشنواره تئاتر استان‌ها به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند که از این تعداد در نهایت ۲۰ اثر برایحضور در جشنواره انتخاب شد.

درند نمایش «زیرزمین» را کاری از گروه تئاتر «بازی» عنوان کرد و خاطرنشان کرد: گروه تئاتر «بازی» از سال ۱۳۸۹ تاکنون حضور مستمری در جشنواره تئاتر فجر داشته است.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی استان کرمانشاه، هشتمین سال حضور مستمر تئاتر کرمانشاه در جشنواره بین المللی فجر را نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای تئاتر استان عنوان کرد.

سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۲۸ دی تا ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار