مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده تبدیل به یک نماد ملی شد و خیل عظیمی از مردم برای امداد‌رسانی وارد منطقه شدند.
کد خبر: ۵۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 07 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل از کرمانشاه، حسن موحد در دیدار با عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا(س) که صبح امروز در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: در زلزله اخیر استان بیش از 600 تن جان خود را از دست دادند و نزدیک به 8 هزار نفر مصدوم شد که حضور مقام معظم رهبری در مناطق آسیب‌دیده تبدیل به یک نماد ملی و تسکین آلام مردم شده است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان این مطلب که پس از حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده، هموطنان از سراسر کشور برای امدادرسانی لبیک گفتند که خدمت‌رسانی آنان به زلزله‌زدگان بی‌نظیر بود، افزود: ما هر وقت با دیدگاه انقلابی به میدان آمده‌ایم بهتر توانسته این که مشکلات موجود را رفع کنیم که دولت نیز نیازمند حضور مردم برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف است.

موحد با اشاره به اقدامات انقلابی و گفتمان انقلاب اسلامی در راستای هم‌افزایی و اتحاد بین مردم، تصریح کرد: گفتمان انقلاب گرما بخش حرکت انقلابی است که همانند اوایل انقلاب همه نیروها را برای فعالیت در بخش‌های مختلف برای عمل به صحنه آوریم به گونه‌ای که نقش سپاه در امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان به عنوان یک ارگان انقلابی در مناطق آسیب‌دیده بی‌بدیل بود.

وی با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم توجه به مناطق زلزله‌زده و رفع نیازهای آنان مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه ظرفیت خوبی در حوزه‌های گوناگون دارد اما این استان آمار بالایی از حاشیه‌نشینی را نسبت به سایر استان‌های هم‌جوار به خود اختصاص داده است که بمباران مردم در شهرهای مورد هجوم دشمن در جنگ تحمیلی و اخیرا نیز زلزله موجب کوچ بسیاری از مردم به کرمانشاه شده و این عامل و محرومیت استان افزوده است.

موحد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان در سال 90، کرمانشاه را سینه‌ستبر ایران معرفی کردند، و این استان نه تنها درگیر جنگ تحمیلی بوده بلکه 14 یگان از استان کرمانشاه در مناطق جنگی غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند که 9 هزار و 800 تن شهید و نزدیک به 2 هزارآزاده تقدیم انقلاب کرده و این‌ها نمونه‌ای از ایستادگی‌های مردم استان
کرمانشاه بوده است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: در کرمانشاه وبرخی از استان‌ها حرکات کوری صورت گرفت که عده‌ای تحت تاثیر عوامل سازمان یافته دست به اقدامات خراب‌کاری زده‌اند و با حمله به اماکن مذهبی، عمومی و آتش‌زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی قلب همگان را به درد آوردند، اما مردم در راهپیمایی گسترده و عظیم در سراسر کشور خشم و برائت خود را نسبت به آنان اعلام کردند.

به گفته موحد، مردم استان کرمانشاه نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی علیه اغتشاشگران، خشم و برائت خود را نسبت به آنان نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از بزرگان از جمله‌"شهید کاظمی "همواره تاکید کرده‌اند که امنیت پایدار توسط مردم ایجاد می‌شود، بنابراین دولت در این زمینه به مردم در شهرهای مرزی توجه داشته و نیازهای آنان را رفع کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار